تصمیم به عدم برگزاری نمایشگاههای بهاره در پایان سال به دنبال نشست و گفتوگو با اتاق اصناف و اتحادیهها به دست آمد. در این نشستها عنوان کردند که در سالهای گذشته گزارشهای منفی از اعضا، یعنی واحدهای صنفی به دستشان رسیده است. این گزارشها...